Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 01:35   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Arrow

Sv: Stans i vektap.....

Opprinnelig lagt inn av Husmusa, her.

oioioi det var da IKKE SLIK ment da....... Men jeg spurte........OM jeg nå burde skifte kosthold.... Jeg drikker ikke såååååååååå mye som en kunne tro du svarte på da jeg måler på Ketonstix hver eneste kveld..... et par timer etter hvert måltid -.-..CA 22:00 - 23:00, men ja jeg elsker pils...... Inrømmer det.SOm jeg skrev, jeg er IKKE misfornøyd så øangt, har lest om dem som har gått ned x antall mere en meg på lik antall uker, jeg går ned, om det går tregere er OK...JEG spør om jeg NÅ trenger å endre kosthold...... Kunne du svare på det ?

Det har ingen betydning hvilket lavkarbo-kosthold du velger så lenge du fortsetter å drikke øl hver helg. Dette inntaket vil uansett hvordan du vrir og vender på det være avgjørende for vekttapet ditt. Går det for sakte etter din mening - er det å kutte ølet en mer effektiv handling enn å bruke tid på å sette seg inn i et nytt kosthold

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat