Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 00:51   #1
Husmusa
Medlem

Husmusa sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: På jæren
Alder: 55
Husmusa er ny på veien
Smile

Stans i vektap

Etter 8 uker på lavkarbo har jeg mista 9 kilo og gått inn hele 18 cm på magen, nå virker det som om vektapet har sagnert, jeg VET jeg har lest om dette et sted, men finner det ikke igjen, noe med endring av kosthold...Noen som kan hjelpe meg `????

Jeg stresser ikke, la nå det være sagt. for jeg er strååålende fornøyd...
La meg fortelle litt om meg og MIN lavkarbolivstil..... Hele uka rumdt spises det lavkarbo, trøkker i meg alt av kjøtt, fisk, fugl og grønnsaker som gror over jorden.....Når fredagen kommer....da..... jeg har en last og det er ØL, jeg bare elsker PILS......

Fredag og lørdag er liksom sånn kose deg dag, maten er jeg konsekvent på, men bryter ut med øl, og tro meg, hver eneste lørdag og søndag er jeg i KETOSE, var til og med ute på byen forrige lørdag, og det var ikke få halvlitere det ble konsumert, men likefullt i Ketose søndag kveld....... SELVSAGT vet jeg at forbrenningen går senere, men like fullt, er iallefall jeg i ketose......Og for meg er det VIKTIG da jeg vet at kroppen forbrenner om noe en seinere ......

MEN - nå ( fortsatte r jeg i ketose ) men vekten har stagnert, noe jeg egentlig har venta på, men jeg mener jeg leste et sted at da bør kanskje kostholdet endres ???? eller har jeg drømt ? noen som kan hjelpe ?????

GO klem fra en VELDIG mye lettere Husmus

Min Hverdag
Husmusa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Egendefinert Svar med sitat