Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 00:42   #49
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Overgangsalderens virkning på vekten

Husker blant annet en gang vi så på en film sammen, en finsk film som var en hyllest til kvinnekroppen. Det var før jeg begynte på lavkarbo, og da jeg var overvektig og ikke happy for det. Jeg jobbet med alskens kurer for å bli kvitt kiloene, men ble bare fetere.
I en scene i filmen danser en frodig dame naken over gulvet, og faren min utbryter: Æsj, for en feit og ekkel kjærring, jeg blir helt kvalm av synet. Hun er nesten like feit som deg Vibeke!
Egentlig er han en kjærlig og snill mann, men med sitt kropssyn er ikke dette eneste gangen han har såret meg.
men som sagt, jeg jobbet med dette, tok tak i det, og han har lenger ingen makt over meg.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat