Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 00:39   #48
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Overgangsalderens virkning på vekten

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Du er heldig som klarer å ikke la det påvirke ditt syn - men det trenger ikke være slik for alle

Ingen har sagt at jeg ikke har blitt påvirket av det, i perioder var jeg meget lei meg over alle kommentarene hans. men det er ikke pga hans syn at jeg ønsker å være normalvektig! Jeg har faktisk tatt tak i dette, det gjorde jeg da jeg var ca 30 år, og har jobbet med meg selv, samt sagt ifra til mannen.
Jeg synes det er trist jeg, å lese at noen er tynne pga foreldrenes kroppssyn når de er godt voksne, eller lar seg strye slik at de vil slappe av når foreldrene en dag ikke er mer. For jeg tror ikke det vil skje, holdningen vil man bære i seg om man ikke jobber med det her og nå.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat