Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 23:03   #15
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Overgangsalderens virkning på vekten

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg vet bare at damer med litt kjøtt på beina holder seg yngre enn de magre. Det er jo derfor det faktisk er blitt litt pop å legge på seg med økende alder.

Den skal jeg leve lenge på, Kanutten
Fra spøk til alvor... Kan hende trening kan hjelpe mye på for mange ting, selv når vi kommer i overgangsalder. Dessverre skjer så mye annet også, så ikke alltid like lett å forebygge.

Jeg har fra jeg var barn og oppover i årene alltid likt å trene. Og var (uten å skryte )særdles sprek til for noen år siden...Da ville ikke kroppen mer og jeg måtte trappe ned på veldig mye...selv om jeg ikke vil Hadde ikke med hverken hormoner eller treningsuvilje å gjøre.

Ikke lett å være i forkant bestandig, Ada-Emilie...og det kan virker sårende når du som er så ung uttaler deg så sikkert om hva man skal gjøre når man er 50-60. Som om livet går rett frem...

Bortsett fra det, så har jeg stor tro på at fysisk aktivitet er veldig viktig. Har en bekjent som løper 24-timers løp på Bislett (løper i 24 timer i strekk) og gjerne en maraton eller tre... Hun er mye over 70...og supersprek. Jeg er grønn av misunnelse, for skulle gjerne vært der, men dessverre....

Lever fortdsatt i troen på at det er mulig... men realiteten sier noe annet.

'

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat