|
Sv: Den store felles ED-tråden
Monica, veldig kjedelig med nok en syke-runde - urettferdig rett og slett!!!!
Godt du har fått deg en sykepleier du har god kjemi med, det er faktisk spesielt viktig når en sliter med motivasjonen.
Elinemor; jeg trener 2 ganger i uken før jobb, 1 time hver gang.
Tar nok litt tid før det blir en vane, men du verden som energien øker de dagene jeg trener.
Starter treningsøktene kl 8 jeg da, kan jo også ha noe å si.....
Vektnedgang i fase 2 er veldig individuelt; noen går ned nesten like mye som i fase 1 mens andre (som f.eks. meg) nesten ikke har vektnedgang.
Enig med Titti Mille - spis et ekstra måltid 
Digger kjæresten din Titti, der har du virkelig funnet en av de som er verdt å beholde 
Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver rundt fase1, og det er helt klart mest i hode "problemene" finnes.
Du får tenke hardt på hvor langt ned du skal, og hvorfor akkurat dit - det har jeg, og det hjelper veldig på motivasjonen 
Jeg har greid å økt antall måltider til 4 i dag, riktignok ble mellommåltidet med kjeks kun en 1/2 pakke men uansett....
Tror nok disse treningsøktene tidlig på dagen har en stor innvirkning på sultfølelsen/forbrenningen, for selv om jeg spiste frokost kl 7 så var jeg altså klar for lunch kl 930 
Ellers har jeg jo bare trent på ettermiddagen, dvs etter å ha sittet stille på kontoret siden lunch, og da kommer jo middag rett etter uansett.
Må huske å kjenne etter på torsdag etter neste treningsøkt om det blir likedan.
Nå er det imidlertid snart natta, klokka er jo passert 21 

|