Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 21:34   #18
Livsglede
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: På tide å gi opp?

Opprinnelig lagt inn av ole brum, her.

Fint med hjelp folkens! Skulle ønske det fantes et kurs man kunne gå på for å læte å komme i ketolyse.
Joda jeg er i bevegelse, går fort en time ca. annenhver dag.
Var inne på mat.no og sjekket hva jeg har spist i dag (før middag)
Fordelt på frokost og lunsj, laget samtidig:
3 egg
ca. 50 gr. ferdig stekt bacon
2 skiver røket laks
1 ss seter rømme
4 sherry tomater
1 baby bell
Dette ble i tabellen 9% karb 102% fett og 106 % protein.....og jeg er like klok!

Heisann ja,jeg tror nok at du heller skal bruke www.diett.no
Jeg har sjekket litt på det du spiste til frokost og lunsj og da får jeg totalt 2,43 karbs og 680 kcal dette utgjør da i % (74% fett - 25% protein - 1% karbohydrater). Hvis jeg var deg så ville jeg kuttet ut cherrytomat og fløte 1 uke. Spis egg i alle varianter, kokt, stekt ommelett eggerøre stek i meierismør eller visp inn creme fraishe der du tidligere brukte fløte. Siden du ikke ser resultat så er det noe som binder seg fast. Spiser du mye bacon crisp, pepsi max, fun saft, saumfar ditt eget inntak og spis så rent som mulig? Om du vil gå helt drastisk til verks, kutt også ut alle oster eller meieriprodukt utenom meierismør, CF og rømme. Prøv. Øk også proteinintaket til 2,5X kropsvekt altså veier du 75 kg x 2,5=187,5 delt på 4 måltider blir dette 46,8 protein pr måltid. Håper at er blitt noe klokere dette?

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat