Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 19:46   #161
avokado
Medlem

avokado sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 37
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei og velkommen dere nye :-) Ser at dere er godt i gang allerede, så gratulerer så mye med det! Blir spennende å følges til sommeren og videre, er vledig spent på hvilke resultater vi kommer til å få! :-)
Jeg trives veldig godt på skaldeman 50+, er så fornøyd, og jeg merker veldig godt at det er akkurat den perfekte kosten for meg å gå ned i vekt på! Virkelig deilig å bare skulle tenke på "hva man skal ha til mat" 3 ganger daglig (2 ganger daglig i helgene), elsker det! Men jeg må å si jeg gleder meg veeeldig til jeg kan ha litt mer grønnsaker, er så vledig glad i grønnsaker. Men jeg vet jo at jeg ikke går ned i vekt da, så nå er det snakk om 6 måneder kanskje, og om jeg greier å holde fokus og spise slik jeg gjør nå - kan jeg da til høsten begynne å spise litt mer moderat LCHF med masse deilige grønnsaker :-)
Stå på allesammen! :-) Ha en fin kveld!
..tror jeg skal steke meg bacon når jeg blir sulten snart, elsker bacon - finnes det noe bedre? (pluss at jeg bor i danmark, og her er det ganske andre priser på bacon enn i norge!!)
Takk solsikke - håper du ser en forandring på vekta på mandag!! Krysser fingrene for deg jeg også :-)