|
Sv: Magefettet som ikke vil bort
Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.
Dere jenter er så redde for "det lille ekstra "rundt magen,som i deres øyne er kjempestort. Men de aller fleste menn jeg kjenner liker at jenter (damer) har ei kosepute. Det finnes da ikke ikke noe bedre enn å stryke på ei kosepute. DET er avslapping det.
Og den gutten som ikke vil ha deg om det er noen kg formye, er ikke noe å samle på uansett. Det står sikker 100 i kø som gjerne vil ha deg som du er.
Klar det er deilig å bli kvitt det som hindrer deg i knyte skoa på folkevis, bli kvitt det som gjør at du puster som en kval i trappa. Men ikke se deg blind på beinranglene i reklamen. Du er den du er, og et fantastisk menneske.
Mvh Grovsnus
ha en fin bikini (du kler den garantert)
Derfor elsker jeg mannfolk, dere er alltid så oppmuntrende
..men helt ærlig, veien til flat mage er sikkert umulig for mange. var syltynn, men hadde fortsatt ikke flat mage. nå er jeg mer "shaped" og fått mer former så magen flatet seg ut¨etter jeg ble eldre og kroppen ble mer veltrent og forandret. DITCH situps, det er waist of time og kan få magen til å se større ut ja. men jeg trener sjelden styrke. fokuserer på intervall gjerne planken hvis styrke blir inkludert, aldri situps. 
spis mye fet fisk, avocado og mandler. dette skal redusere magefettet å spise ketogent er det eneste som har funka for meg.
|