Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 19:42   #17
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: På tide å gi opp?

Opprinnelig lagt inn av ole brum, her.

Fint med hjelp folkens! Skulle ønske det fantes et kurs man kunne gå på for å læte å komme i ketolyse.
Joda jeg er i bevegelse, går fort en time ca. annenhver dag.
Var inne på mat.no og sjekket hva jeg har spist i dag (før middag)
Fordelt på frokost og lunsj, laget samtidig:
3 egg
ca. 50 gr. ferdig stekt bacon
2 skiver røket laks
1 ss seter rømme
4 sherry tomater
1 baby bell
Dette ble i tabellen 9% karb 102% fett og 106 % protein.....og jeg er like klok!

Til høyre for der du legger inn matvarene kan du velge mellom tre måter å vise næringsverdien på, ADI, k.diagram og etikett. ADI er anbefalt daglig inntak, k.diagram viser prosentvis fordeling, og du kan også vise for den enkelt matvare ved å huke av for matvaren til venstre og velg "vis kun markerte matvarer" på toppen. Etikett viser totalt graminnhold av de forskjellige makronæringsstoffer, og også noen mikronæringsstoffer.
Lurer på om du ser på ADI? Bare gjetter litt her - for det skal jo ikke bli over 100% tilsammen av næringsstoffene...

Åja, en ting til - ketose er tilstanden man kommer i når man spiser lite karbohydrater, ketolyse er dietten

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat