|
Sv: Den store felles ED-tråden
He he, sånn er jeg også, Streber, er vi i slekt. Jeg mister aldri apetitten, synes nesten jeg er mer sulten når jeg er syk jeg.
Usj, så kjedelig med all den sykdomen, Monica. Håper virkelig dere har fått deres dose nå altså. Lykke til med timen på torsdag, håper du blir inspirert. 
Hmmm, Mille, kan du ikke spise et måltid til da? Eller en bar eller noe...
Her er min andre dag på fase 1, må si det er tøft altså, tror mer det er psykisk at jeg tenker på det hele tiden og vet at jeg ikke har lov å spise noe annet, det psyker meg litt ned....samtidig er jeg ved godt mot, snodig kombinasjon. 
Hadde en pep-talk med nyopererte kjæresten min som ligger rett ut fortsatt, men trøste og prate kan han... ....vi pratet om dette med forbrenningen og hvor urettferdig jeg føler det er at andre kan rase ned i vekt på vanlig lavkarbo mens jeg må spise ED for å klare å gå ned noen få kilo, vet jo at det ikke nytter å syte og klage og at en ikke må grave seg ned i selvmedlidenhet, men noen ganger blir man deppa altså. Da er en foreståelsefull kjæreste god å ha. Han spurte meg hvorfor ikke jeg spør han om hva han synes om at jeg skal enda ned fem kg, men jeg vet jo svaret på det, vet jo at han synes jeg er flott uansett liksom. Men som han sa; er ikke det nok, hvem er det egentlig jeg slanker meg for. Er det meg selv, han, andre, legen eller er det tallet på vekta som styrer....hmmm, tror ikke jeg helt vet selv, men fikk litt å tenke på ja....
Ha en fin kveld da dere, akkurat spist ED-pasta og brokkoli til middag, her skinner vårsola og nå tenkte jeg skulle ta med gullet på svømmings hvis han har lyst.
Snakkes. 

|