Tråd: Min diett
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-05, 18:34   #3
Germ
Juniormedlem

Germ sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Åsane, Bergen.
Alder: 38
Germ er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Lise

Wow, jeg er vel egentlig bare veldig imponer jeg... Klarer du virkelig alle de måltidene?

Eneste jeg ville anbefalt var å få tak i et ekstra proteinrikt grovbrød som Lindbergs, eller et annet lignende, og kansje litt mer grønnsaker,- litt tomat og agurk til lunchene og kansje noen bær til frokost? Kansje erstattet ene lunch skiven med salat?

Bare noen tanker. Synes det ser kjempeflott ut!

Ja, prøver mitt beste.

Prøvde dette ut ca 2 uker før fellesferien, det gikk greit. Det eneste som egentlig er vanskelig er helgene og når man er med venner, og de griller og slikt, no om sommeren.

Vet det ikke er noen god unnskyldning, men lunsjen på jobb er litt vanskelig å gjøre noe med. Når man jobber i Betong bransjen er det ikke alltid man får et bord å spise ved en gang. Derfor er den matpakken jeg har med meg ganske grei, og praktisk. Det hadde vert mye letter dersom vi hadde et lunch rom, kjøleskap osv. Men kan se om jeg får tak i et bedre brød. For tiden spiser jeg Spleise Brød. Har du noen spesielle og anbefalle? Skal se om jeg får tak i Lindberg sitt brød.

Ellers da, karbs inntaket ser greit ut? Bær til frokost, det høres fristende ut. Har du noen ideer til hva og hvordan?

Takker for hjelp!

Germ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vet ikke helt enda! Svar med sitat