Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 14:19   #1385
Mille89
Medlem

Mille89 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Helsiken Elinemor. Fantastisk!! Jeg gikk selv ned ti kilo på fase en, men da var 2 1/2 av disse muskler. skjønner ikke hvor alle musklene mine har blitt av, føler meg sterkere enn noen sinne. Ift trening aner jeg ikke. er fornøyd med meg selv så lenge jeg kommer meg på trening i det hele tatt jeg.

Monica: herregud så kjedelig. og urettferdig at dere skal bli syk igjen. Prøv å ta det med ro. Drikk masse te. når jeg var syk så lagde jeg kakao til meg selv laget av melk og mørk sjokolade, med mandler i. Da får man i seg litt næring også?

Jeg føler jeg er "back on track" igjen. Merket det spesielt godt på søndag, et jeg var på "karbokjøret" igjen. Hadde lyst på ALT og uansett hvor mye jeg spiste var jeg sugen på mer (er slik som deg streber, det er visst et gen eller noe?). Så nå må jeg strammme skikkelig inn. Igår fulgte jeg opplegget til legen (tror jeg).

hadde tre måltider igår, og på slutten av dagen skrev jeg dette inn på diett.no. Og da viser det seg at jeg har spist ca 900kalorier på hele dagen Dette må jo være alt for lite? Fordelingen var
Fett: 52 %
Protein: 41 %
Karbohydrater: 7 %

Frokost: Salat med fetaost, cherrytomater og ca 100gr stekt kjøttdeig. 10gr dressing
Lunch: I skyr u. sukker
Middag: Thai suppe m. kokkosmelk og kylling (lime koriander, ingefær, chili, limegress, NAM)

Noen tips?

Jeg tenker at om jeg skal få i meg mer kalorier (hadde tilregnet mengde kjøtt både kvelds og frokost) må jeg vel øke på fettet? Og da blir det jo vips lkhf? Hmh. Merker jeg er redd for å miste mer muskler nå.

Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat