Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 13:24   #34
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Underlig reaksjon på sukkerfri barnehage ...

Da "vi" (min aldersgruppe) var små var det ikke vanlig å ha med kaker hverken i barnehagen eller på skolen på bursdager, i alle fall ikke der jeg gikk ... Og ingen savnet det vil jeg tro, for det var jo rett og slett ingen som hadde tenkt på det en gang! Kake fikk vi hjemme, i barnehagen var det krone.

Generelt var det nok mye mindre sukker i kostholdet den gangen. Men mer H-melk og fett generelt. Lettprodukter fantes jo ikke! Det var mindre fedme da også. Rart, gitt ...

Men så var det jo vanvittig stas når det var noe ekstra også! En lærer kjøpte pinneis til hele klassen en gang i 2. klasse. Jeg likte ikke isen en gang (appelsin-pinneis), men det var bare så fantastisk, husker jeg - fordi det var så helt utenom alt og så snilt av læreren ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat