Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 02:07   #117
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hmmm, hvor full var hun? Kan det være at hun ikke husker alt helt klart og derfor ikke vil snakke? Altså husker noe, men ikke hele sammenhengen f.eks?
Og....du er helt sikker på at hun spiller på samme laget? For hvis hun ikke vanligvis gjør det kan det jo være litt sjokk hun lider av også, over seg selv.

Haha, jeg er impnert over de som tør årøve jeg. Hadde aldri orka å være sammen med noen som tenkte likt som meg!

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Heh, tenker nok likere samb'en enn en hvilken som helst jente jeg. Ikke den mest utpregede feminine jenten i verden liksom. Men er enig, kudos til alle som tørr være seg selv.

Hahaha. Vi er ikke så like da. Men ja, hun spiller som meg, på begge lagene Og hun var ganske full. Og nå har jeg fått et halvklart svar på en mail jeg sendte og vi har snakka på msn et par timer. Vi har vel ikke kommet fram til noe mer sånn egentlig. Men jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Dersom det skjer, skjer det.

Ja, jeg fikk den Kitsu. Skal svare snart. Kan hende vi må utsette det..Men jeg skal sende melding til dere i morra..

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat