Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-05, 13:20   #15
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Chumpsy

jeg mener ikke å være negativ.. men kritisk må jeg få lov til å være... har begynt idag... men reagerer litt på 4 måltider om dagen..

det er ikke rart man spiser mindre.. og da mindre kcal... jeg vet at når man kommer i ketose, så blir man ikke så sulten, og trenger sikkert ikke så mye mat...

jeg vet at man ikke skal telle... men hvis man hadde telt... da kommer man ikke opp i mange kcal om dagen.. og det er der jeg reagerer litt... de fleste som tar ketolyse er de som har mange kg å ta av.... og det er jo ikke rart at man tar av seg så mange kg i begynnelsen, pga lite kcal i totalen... selv om vi ikke teller...

jeg skal denne uka ta bort de negative tankene mine... og håpe at jeg går ned i vekt... det er akkurat derfor jeg beygnner på denne kuren...

Hei Chumpsy!
Jeg synes slett ikke at du er negativ. Du er helt ny i det å tenke lavkarbo, og det er noe helt annet enn å telle kalorier. Derfor har du all grunn til å undre deg!
Mitt enkle råd til deg er derfor; glem alt som heter kalorier,- du skal ikke teller dem!
Du vil se at dettte er en helt annen kost enn en lavkaloridiett!
Regner med at du også har over 15 kg å ta av,- og det går fint selv om du spiser mye fetere mat enn ved en vanlig lavkaloridiett.

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat