Opprinnelig lagt inn av Chumpsy jeg mener ikke å være negativ.. men kritisk må jeg få lov til å være... har begynt idag... men reagerer litt på 4 måltider om dagen.. det er ikke rart man spiser mindre.. og da mindre kcal... jeg vet at når man kommer i ketose, så blir man ikke så sulten, og trenger sikkert ikke så mye mat... jeg vet at man ikke skal telle... men hvis man hadde telt... da kommer man ikke opp i mange kcal om dagen.. og det er der jeg reagerer litt... de fleste som tar ketolyse er de som har mange kg å ta av.... og det er jo ikke rart at man tar av seg så mange kg i begynnelsen, pga lite kcal i totalen... selv om vi ikke teller... jeg skal denne uka ta bort de negative tankene mine... og håpe at jeg går ned i vekt... det er akkurat derfor jeg beygnner på denne kuren...
Opprinnelig lagt inn av Chumpsy
jeg mener ikke å være negativ.. men kritisk må jeg få lov til å være... har begynt idag... men reagerer litt på 4 måltider om dagen.. det er ikke rart man spiser mindre.. og da mindre kcal... jeg vet at når man kommer i ketose, så blir man ikke så sulten, og trenger sikkert ikke så mye mat... jeg vet at man ikke skal telle... men hvis man hadde telt... da kommer man ikke opp i mange kcal om dagen.. og det er der jeg reagerer litt... de fleste som tar ketolyse er de som har mange kg å ta av.... og det er jo ikke rart at man tar av seg så mange kg i begynnelsen, pga lite kcal i totalen... selv om vi ikke teller... jeg skal denne uka ta bort de negative tankene mine... og håpe at jeg går ned i vekt... det er akkurat derfor jeg beygnner på denne kuren...
Hei Chumpsy! Jeg synes slett ikke at du er negativ. Du er helt ny i det å tenke lavkarbo, og det er noe helt annet enn å telle kalorier. Derfor har du all grunn til å undre deg! Mitt enkle råd til deg er derfor; glem alt som heter kalorier,- du skal ikke teller dem! Du vil se at dettte er en helt annen kost enn en lavkaloridiett! Regner med at du også har over 15 kg å ta av,- og det går fint selv om du spiser mye fetere mat enn ved en vanlig lavkaloridiett.