Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-11, 21:13   #1
Simpfan
Medlem

Simpfan sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Eidskog i Hedmark
Simpfan er på en erverdig vei

Kraftige magesmerter fra igår

Var hos legen min i dag tidlig, og hun ville legge meg inn på sykehus. Jeg ble henvist dit, og tok blodprøver og ble undersøkt. Alle blodprøvene var så perfekte du kunne få de til. Legen min hadde mistanke om blindtarmsbetennelse. Men har ikke feber, og alle blodprøvene er for bra så de sendte meg hjem. Crp var også bra. Kan man ha blindtarmbetennelse uten å ha feber, og ha normale blodprøver? De snakket at det kunne være noe gynekologisk. Har hatt blødninger fra underlivet i to uker, og stikkinger der. Tok celle prøve for et par mnd. siden, kan ikke være noe der da eller? Eller kan celleforandringer plutselig komme? Har blitt henvist til mammografi, fordi jeg har hovne lymfekjertler under armene, høyre har blitt mer hoven. Men nå er det mest magesmertene som sitter litt på nedsiden av navlen og på høyre side. Gjør kjempe vondt å ta der. Også kjempe vondt å klemme og slippe opp. De kommer mer og mer, og de på sykehuset sa jeg skulle ringe om jeg ble verre. Formen er jo lik, men smertene er mye mer. Måtte ringe legevakta og fått time 21.45. Håper neon her kan svare meg på om jeg bør mase om å få undersøkt mere om blindtarmen? lest et par hendelser der noen har endt med sprukket blindtarm fordi blodprøver har vært normale.

Simpfan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat