Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-11, 21:05   #7
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: På tide å gi opp?

Opprinnelig lagt inn av Benedictee, her.

Har idag ført mine måltid inn i diett.no og fatter ikke mye av tilbakemeldingen.

2266kcal, 197g fett, 2%karbs og skyhøyt nivå Natrium (faktisk 298%), 122gram protein.

Frokost: 3 stekte egg og ca 4 skiver bacon
Lunsj: 2 kokte egg, ca 70 gram reker og en kuvertmajones. 4 skiver ost og 4 skiver kokt skinke.
Middag: repeter frokost med et ekstra egg og 1/4 agurk.

Kom karbo opp i prosent og ikke i gram som de andre? k.diagram viser fordelingen i prosent - og etikett viser gram-innhold av forskjellige næringsstoffer. Nå har jeg ikke sjekket menyen din i diett.no som du oppgir, men natrium-nivået er jo snedig... av og til kommer det opp som ADI - dvs anbefalt dagsinntak, og det ville jeg ikke hengt meg så veldig opp i til vanlig.

Hvis du følger ketolyse - blir 2 gram karbohydrater litt lite - du burde kanskje spise litt mer grønnsaker for å komme opp på ihvertfall 15 gram Nå spiser du vel mer null-karbokosthold, men så lenge du er fornøyd, har overskudd og går ned i vekt så er det jo helt greit. Bare pass på at du tar litt kostilskudd om du spiser så ensformig ofte

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat