Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-05, 00:35   #10
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Var visst litt rask sist og glemte å sitere Chumpsy.... det var det innlegget jeg svarte på....

Min smoothie med 3 egg, 100 gr bær og 2-3 ss MCT olje (har ikke med melken som mofe har med. Brukte vanilje kesam tidligere men da ble det for mye karber) har 8 netto karber og er nok litt i meste laget på ketolysekuren ja.

Ellers er er Chumpsy's og Hede's situasjon litt forkjellig. Hede spiser mye mye mere karber enn de 15 Chumspy får på Ketolysekuren. Jeg er helt med på å supplere med proteinpulver slik Hede gjør. Men som han sier; han erstatter ikke måltider - det er kun et supplement for å få i seg mer proteiner. Det er noe jeg selv gjør når jeg trener. En proteinshake etter (30-40 gram), ene og alene fordi MHM og treneren min sier at jeg skal !! Det smaker ikke godt, men jeg tvinger det i meg..... I TILLEGG spiser jeg mine 3-5 måltider til dagen med skikkelig mat. Erstatter altså ingen måltider med shake, men tar gjerne en smoothie som frokost eller kvelds.....

*sa Nille der hun sitter en sen nattetime og nipper til sin SG (Slim Gin - slimline
tonic og gin....) mens hun leser Harry Potter.....og venter på at neglelakken på tærne skal tørke......*