Sv: Den store felles ED-tråden
Var på kontroll for fase 1 i dag, og må vel si at jeg ble kjempeglad og fornøyd! Har gått ned 9 kilo på litt over tre uker, hvorav 8 kilo fett! Nesten ekkelt å tenke på de smørpakkene hun snakket om at nå var borte ... Men det er jo smørpakker nok igjen . Og jeg vet at jeg ikke kan forvente samme resultater over tid, det hadde vel heller ikke vært så bra for kroppen.
Nå er det ut denne uka i fase 1, så er det over i fase to. Og det gleder jeg meg veldig til! Litt mer sosialt igjen, og kan spise noe av det samme som resten av familien til middag.
Ungene synes jo jeg er temmelig sær, som bare spiser mine egne greier. Og så er det Lisboa-tur på gang neste helg, og litt kjekt å kunne ta seg noen små glass og spise ute.
Så et spørsmål - hvor mye har dere klart å trene i fase to? Jeg har mål om en økt annenhver dag (30 minutter på ellipsemaskin, 4x4) og at jeg er flink til å gå utenom også.
Ser fram til sykkelsesongen, begynne å sykle til og fra jobb ... Masse deilige nedoverbakker til jobb og skikkelig trøkk oppover på ettermiddagen.
Javel, mer senere!

|