|
Sv: Fibromyalgi
Jeg har fibromyalgi og begynte for ordentlig med lavkarbo etter besøk på Hexeberg klinikken 7. februar. Målet mitt er å få en levelig hverdag og overskudd til å ha ett liv utenfor huset og ikke tenke på å ha senga i nærheten til enhver tid. Jeg har også noen kilo for mye så om noen av de skal forsvinne gjør jo ikke det noe heller. Vektnedgangen går ikke så bra må jeg innrømme, den står ganske stille, litt ned og litt opp, har bestemt meg for å sette bort vekta ei stund, jeg minker nemlig i cm rundt livet hvertfall.
Når det gjelder fm, så er det fortsatt smerter tilstede så absolutt. Det jeg merker mest er at jeg henter meg raskere inn igjen, har mindre hodepine enn tidligere. Noen dager har jeg godt med overskudd, andre ikke. Jeg er fortsatt endel sengeliggende og utmattet/sliten. For min del er det godt å være "klar" igjen for nye tak etter en eller to dager istedet for fire /fem dager. Hvor bra jeg blir tør jeg ikke svare på eller håpe på. Hexeberg sa dette ville ta lang tid siden jeg har vært syk så mange år, men til sommeren mente hun at jeg ville merke stor bedring. Derfor vil jeg teste ut dette også, og la det få tid frem til sommeren,
Lykke til
|