Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-11, 12:06   #19
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Lovlige sukkerfrie alternativer

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

nei det er derfor akkurat poenget mitt er, hvorfor er atkinsbaren bedre enn sukkerrfri sjokolade? tørr nesten ikke spise for mye sukkerfritt heller bedre med bær og ekte råvarer (kremfløte).

men har spist sukkerfrie alternativer nå, lagde sjokoladekake på 1,5 min i mikron. ingen partystopper. spiste også pisket krem med bær. namm! men dette var bare helgekos. i ukene er det ikke noe sukkerfritt.

Nei, det beste er nok å holde seg unna kunstig søtning i det hele tatt, men siden Atkinsbaren er laget spesifikt for en kur som i oppstarten er temmelig lik ketolysekuren så føler jeg liksom at det var safe å spise det i ny og ne (men jeg introduserte den ikke inn i kostholdet mitt før det var gått noen måneder).

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat