Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-11, 11:26   #19
Snuppeline74
Juniormedlem

Snuppeline74 sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Øvre Romerike
Snuppeline74 er ny på veien

Sv: Deppedag og synspunkter ...

Tusen takk for mange og interessante svar/synspunkter folkens. Dagen i dag er veldig mye bedre enn den var på lørdag. Jeg er ganske streng med at jeg bare skal på vekta en gang i uka, men i går klarte jeg ikke å la vær. Resultat: 600 gram ned. Strålende fornøyd, og tenker med meg selv at jeg hadde nok mer vann i kroppen på lørdag. Eller kan det være snømåkinga på lørdag?
Skal prøve å svar på litt her, men er ikke god på dette med å sitere.

• Følgesykdommer har jeg ikke. Har sjekket det meste og kroppen er i topp form.
  • Jeg trener en del variert i løpet av uka. Sykle (ergometersykkel) 5-6 mil, zumbadvd, Wii fitness (når jeg ikke gidder noe annet. Rockeringen og boksinga er super), gåtur, måking (!). Ja det går vel i det stort sett.
  • Jeg har prøvd mange forskjellige dietter, så at kroppen må omstille seg skjønner jeg veldig godt.
  • Urealistiske forventninger? Selv så synes jeg ikke det da. For jeg har prata med så mange som raser nedover i vekt, og trodde helt seriøst at det samme ville skje meg. Men jeg har innsett nå at alle kropper er forskjellig og min går ned i sitt tempo. Skal ikke sammenlikne meg med andre noe mer!!
  • Har i vært fall meldt meg inn på diett.no så får jeg se om jeg også får noen ahaopplevelser.
  • Jeg prøvde en uke med 0 karbo og det er var slitsomt synes jeg. Dessuten så gikk jeg ikke noe mer ned den uka så jeg fortsetter sånn som jeg gjør nå.
  • Dersom jeg slutter fullstendig med "lovlig" søtt, så vet jeg med meg selv at jeg ikke klarer å holde dette. Sånn er det bare. For da blir det mye mer en slankekur enn en livsstilsendring. Og jeg ser det som en livsstilsendring.
Og til Supertynna: Gratulerer med flott vektnedgang. Må føles ubeskrivelig deilig. Men ikke glem hvordan det er å stå på den andre siden. Får litt eksrøykevibber her når du blir så oppgitt over oss andre som fremdeles sliter med kiloene.
Sender over en klem til alle dere som engasjerte dere .

Snuppeline74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat