Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-11, 01:43   #102
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Om det er noen trøst så vet hun sikkert ikke helt hvor hun har deg heller. Nå vet jeg jo ikke hva du svarte tilbake til henne, MEN vil tro at etter det hun sa så er hun nervøs, og litt til

Vel jeg har vel egentlig sagt at jeg mente alt jeg sa. Og jeg snakket med henne på msn før i dag og spurte om jeg kunne være helt ærlig me henne. Og da sa hun at hun trodde det ikke var så lurt. Så jeg spurte om vi bare skulle unngå å snakke om elefanten i rommet. Og da sa hun "Ja, for den er trofast" (og det er fra et sitat fra Horton hears a who; "I meant what I said, and I said what I meant. An elephant's faithful, one hundred percent!"). Så no skjønna eg egentlig ingenting..

Og det går fint at du sa han altså. Skulle bare spesifisere..

Tror jeg skal legge meg nå. Så håper jeg at det ordner seg på en eller annen måte. og jeg tror hun er redd. Jeg er iallefall det.

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat