Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 21:39   #18
solihjerte
Medlem

Medlem siden: May 2010
solihjerte er ny på veien

Sv: Deppedag og synspunkter ...

Jeg har brukt ett år og 3 måneder på å gå ned 40 kilo, det gir ett vekttap på gjennomsnittlig ca. 0,6 kilo i uken, og jeg har ikke rast ned ett eneste gram. Alle kiloene er slitt av, med fullt fokus på mat og trening. Det kommer ikke lett, men det gjør ingenting - jeg jobber gladelig hardt for å få dette til, for det er det verdt!

Jeg synes som også andre har nevnt, at du har lite fett og for mye kunstig søtt. Det jeg opplever gir best effekt, er daglige turer på time-halvannen med bra intensitet, og helst motbakker sammen med et kosthold basert på mye fett, og så og si null kunstig mat/godteri.

Det som er positivt med turgåing og dette kostholdet, er at jeg blir ikke nevneverdig mer sulten av å gå/trene så lenge jeg spiser gode fettrike måltider, så jeg holder samme inntaket, og får samtidig gevinst av å forbrenne kalorier på tur.

Synes du har en flott vektnedgang - vær gjerne deppa en dag, men kom over det, for hva er egentlig alternativet... Vekten min går veldig i rykk og napp, men noe rasing ned i vekt har jeg aldri opplevd. Tror det er de færreste forunt å ha en slik opplevelse.

solihjerte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat