Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 21:28   #42
jvsandem
Medlem

Medlem siden: Mar 2011
jvsandem er ny på veien

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Jeg klarer heller ikke helt se hvorfor man skal bruke noen få uker på en LIVSstilsendring. Noe som skal vare livet ut. Da tror jeg det er bedre å heller bruke litt lengre tid. Innarbeide gode rutiner i maten. Finne ut hva som fungerer og ikke.

Med pulverkur er det nok fort gjort å rase ned i vekt, for så å sakte men sikkert gå det opp igjen.

Du har dessverre et stort problem, og det er at du ikke klarer å lese hva andre skriver. Det er noe du bør lære deg å gjøre, og samtidig slutte med å tillegge andre personer meninger eller uttalelser de ikke har. Det kalles stråmannsargumentasjon, og den eneste som taper på det er deg selv.

Jeg har da for pokker aldri sagt at jeg skal bruke noen få uker på en livsstilsendring. Det er noe jeg har planer om å bruke resten av livet på. Jeg har planene klare, og har brukt de siste ukene på å lese mye, samle oppskrifter og info om hva som kan spises, hva som overhodet ikke kan spises og hva man kan spise noe av noen ganger.

For meg var Campkilo en start, noe jeg valgte for å komme igang. For meg har det funka, og etter denne starten er jeg veldig motivert til å fortsette og ikke minst legge om livsstilen.

For å si det sånn: Før jeg starta med pulverkuren til Campkilo spiste jeg vel i snitt 3-4 poser potetgull og opp imot en halv kilo sjokolade i uka. Jeg spiste store middager med masse poteter eller pasta, og jeg spiste mye brød.

På de siste 6 ukene har jeg ikke spist en sjokolde, ikke noe potetgull, ikke en skive brød, ikke et gram med pasta og veldig lite poteter. Og det har jeg tenkt å fortsette med.

Jeg hadde håpet at dette forumet var et åpent og inkluderende sted, og jeg skal ikke skjære alle over en kam her, men er det mange som deg her så tror jeg nok at jeg heller finner meg et annet sted å være. For noe mindre inspirerende enn slike som deg finnes vel ikke.

jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat