Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 21:18   #14
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Drikker/spiser dere melkeprodukter?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Nå har ikke jeg kommet med noen råd eller noe i den retning, bare sagt hva jeg gjør og at det blir mye karber om man skal drikke mye melk/melkeprodukter!

Når det er sagt, trodde jeg faktisk at Lindberg ikke oppmuntret til melkedrikking fordi han som meg mener at det er totalt unødvendig!

At jeg prøver å være litt strenger på karbene betyr forresten ikke at jeg ikke kan noe om andre retninger enn ketolyse. Har vært her i over 3 år og håper da jeg har lært noe mer enn det!

Hehe, jeg vet jo du er kunnskapsrik, Kitt, det var ikke sånn ment And for the record, jeg er helt enig med deg i at man godt kan begrense/kutte ut melkeinntaket og heller bruke andre melkeprodukter.

Nei, han oppmuntrer jo ikke til melkedrikking, men det er mye melk i oppskriftene hans (blant annet 3 dl melk i proteinshake og i havregrøt), så akkurat det syns jeg i grunn bare blir et definisjonsspørsmål. Det spiller vel ingen rolle om det kommer i et glass ved siden av maten eller i maten?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat