Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 20:18   #6597
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Kan man vaske eller på noe vis få rent et saueskinn sin hundene ligger på? Det er slett ikke så delikat lenger, brukes i bilen.

Må jeg kaste det?

Dei fleste skinn - i alle fall nokonlunde nye skinn - kan vel vaskast i maskin på ullprogram. Eg har fleire gongar vaska baby-lammeskinnet minstejenta har brukt no i 4 år, og det er like fint. Vask det på skånsomt ullprogram m ullvaskemiddel. Du må tørke det svært forsiktig, og strekke litt på det mens det tørkar så det blir mjukt og held fasongen. Ikkje tørk det over direkte varme, da kan det bli tørt og hardt.

Det skal stort sett gå greit om det ikkje har så lange hår. Eg har eitt som ikkje er nedklipt også, og også det har vore vaska, men det måtte eg gå over med kam etterpå. Hvorom allting er, du kan absolutt vaske det. Vask er betre enn rens.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.