|
Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?
Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.
Hvis målet er å gå ned mange kilo raskt er det mulig dette fungerer, ikke på alle, men noen. Problemet er når du begynner å spise igjen. Du får ett merkelig forhold til mat med slike pulverkurer. Det kan ødelegge forbrenningen ettersom kroppen fort går på sparebluss med så få kalorier i døgnet.
Jeg vil absolutt ikke anbefale en slik pulverkur. TV2 hjelper deg testet faktisk en lignene kur her om dagen, og det ble sterkt frarådet. Selv om denne kuren også er godkjent av helsemyndighetene.
Leste du det første innlegget mitt her i tråden? Der jeg skriver om hvordan det har fungert hittil? Der jeg skriver at vekten har stabilisert seg og endatil gått litt til ned etter at jeg begynte å spise noe mat?
Forøvrig har jeg en bror som gikk ned ca 15 kilo før jul, altså frem til for 3 måneder siden på denne kuren. Han er fortsatt stabil på den nye vekta etter 3 måneder med mat igjen, hvordan forklarer du det? Du kan lese om hans vei på bloggen hans: http://stein66.blogg.no
Når det gjelder TV2 var den kuren som ble testet en helt annen enn Campkilo sin, de er overhodet ikke sammenlignbare. Campkilo testes nå på onsdag, du får se på det programmet også da vet du. Jeg vet ikke hva resultatet blir av testen til TV2, men jeg vet veldig godt hva det har gjort med meg så langt.
|