Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 13:26   #4
aktivjente
Medlem

aktivjente sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva nå? (Stagnasjon)

Gratulerer med fabelaktig vektnedgang 24 kilo!!! WOW

Slik jeg ser det har du gjort en så utrolig bra jobb, at kroppen din kanskje trenger å finne ut av dette.. Rart sagt; men hva med å fokusere på å holde vekta der du er (ikke gå opp) ei stund?

Da jeg fant fram til dette flotte forumet, leste jeg gjennom alle trådene. En eller annen plass leste jeg om at kroppen "husker" den gamle vekta, og at etter en kur, vil kroppen søke seg tilbake til den vekta (!!) Jeg fikk bort 8-9 kilo i løpet av ca en mnd i høst. Da det stagnerte helt ble jeg seff fortvila. Trodde jeg skeia ut osv. men kom fram til at jeg heller skulle fokusere på å stabilisere meg på den vekta. Min lille, kanskje dumme teori er at når jeg nå går i gang med runde to - vil jeg være sikker på at;
1. Kroppen min er nå klar for mer vektnedgang
2. Dersom den strever seg tilbake til sin gamle vekt, er det den jeg ligger på nå kroppen husker, ikke alle de kiloene jeg hadde i august 2010

Det er jo slett ikke sikkert du er enig... men jeg mener bare å være til hjelp .
Her inne finner du også en tråd om hvorfor man ikke skal stresse så veldig med vektnedgangen sin Uansett: lykke til!!

Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat