For 4 år siden veide jeg 128 kg, og brukte 54/56 i klær... Jeg startet opp med lavkarbo, og gikk ned litt, men ikke så mye.. Jeg meldte meg så inn på et treningssenter og trente spinning og aerobic 3-4 ganger i uka, og på 4 mnd hadde jeg gått ned 18 kg!! Jeg traff så min x samboer og lavkarbo og trening ble lagt på hylla... ("jeg synes du er fin som du er jeg..." er veldig lite lavkarbo vennelig ) Og på noen år så var jeg 15 kg tyngre igjen Nå har jeg greid å ta av meg disse 15 kg igjen ved å spise riktig, og har hatt veldig stressende dager på jobb hvor jeg har gått/stått og bært hele dagen.. Jeg er nå nede i 110 kg (bruker 48/50 i klær) og har meldt meg inn på treningssenter igjen fordi jeg MÅ bevege meg for å få vekten til å bevege seg.. Så i dag er det spinning på plakaten.. Noen få er heldige som raser ned uten å måtte trene, men jeg tror nok de aller fleste av oss har best effekt om man trener litt i tilegg.. Og dessuten er det jo ikke dumt å trene å stramme opp litt underveis når man mister kiloene, så muskler og hud henger litt med Lykke til