Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 04:07   #4
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Uregelmessige/få måltider

Tja, man skal spise når man er sulten, og da skal det være greit å ha få måltider pr dag. Men, om du ikke spiser det du bør, er det jo ikke bra.
Fettet erstatter de karbohydratene som du fikk i deg før, og som lot kroppen din gå opp og ned i "sult", (blodsukker) Med riktig fett, og rett balanse mellom de ulike næringene, skal du kunne klare å spise når du er sulten og slippe gå sulten mellom hvert måltid.

Ikke tenk på klokken, men spis når du trenger det.

Forbrenningen blir ikke lavere, men heller mer stabil. Du får bedre utbytte av fett som energi-kilde, enn raske karbohydrater, da bør du være mett lenger.

Jeg kjenner at jeg i de første dagene/uken på lavkarbomat er mer fysen og sulten enn ellers, men det går over og da kommer også (for min del) mer energi og lyst.
Lyst til å vaske huset!

Overgangen er vond og hard for mange, men det er en overgang

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat