|
Sv: Hvordan kan man være i ketose og ikke gå ned i vekt?
Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.
Men på nutrilett-pulverkur får du i deg svært lite kalorier, Jeg tror ikke tyggis betyr så mye. Men du? Det er en stor mellomting mellom 1800 og det lille som er på nutrilettkur. Du får det sikkert ikke ille om du kutter 300 kcal f.eks. Men gå forsiktig, gradvis frem hvis du skal det. Du trenger ikke spise egg og bacon til frokost. Du kan spise to kokte egg med litt smør på f.eks. eller kjøtt eller ost for den sakens skyld.
Er litt enig med deg her. Selv om du gikk ned på nutrilett og spiste tyggis husk at nutrilett er full av karbohydrater og den blodsukkerstigningen du eventuelt får av tyggis på nutrilett vil ikke gjøre noen forskjell fordi du spise så veldig lite fett og kalorier generelt.
Jeg synes du skal teste ut en uke med 300 kal mindre pr dag. Jeg kan nesten garantere at du ikke vil føle mer sult. Husk at det er viktig å fremdeles spise etter lavkarbo-prinsippene når det gjelder fordeling av næringsstoffene 
Litt avhengig av hvor høy og hvor mye du veier er et proteininntak på 100-120 gram pr dag greit 
|