|
Sv: Lavkarbo eller fettfattig?
Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.
synes du dette er en koselig tilbakemelding??:
Hmmm. Ønsker du en godkjenning til å fråtse i høykarbomat 2-3 dager hver mnd? Hvorfor? Hva er målet ditt igjen - jeg har glemt det - kanskje du kan minne meg på det? 
Beklager altså - jeg er ikke her for å være "koselig" - jeg er her for å dele av min erfaring både personlig og utifra det jeg har erfart på forumet Post det du vil - men forvent at du får mine personlige meninger om det du poster - det er jo hele poenget med et slikt forum. At du opplever min tilbakemelding som bastant og nedlatende får du stå for selv - jeg kan ikke bestemme hvordan du opplever ting. Jeg har ingen agenda for å være verken bastant eller nedlatende - og jeg beklager at det var slik du valgte og oppfattet det jeg sa.
Jeg mener at om ditt mål er vektnedgang - bør du holde deg unna utskeielser for å unngå negative konsekvenser som jeg gir eksempel på.
Jeg forstår fremdeles ikke hva din bakgrunn for innlegget ditt egentlig er - og hva dine forventninger på tilbakemeldinger fra forumet er...
Dessuten står du helt fritt til å ignorere tilbakemeldinger du ikke anser for å være "koselig" 
Du har postet mye den siste tiden - og jeg opplever at du er usikker på hvordan du skal spise for å gå ned. Dette har du fått mange tilbakemeldinger på - inkludert den jeg ga vedrørende utskeielser 2-3 ganger pr mnd Alle her står fritt til å ta til seg tilbakemeldinger de kan få nytte av - og ignorere de de mener ikke gir særlig nytte i den spesifikke situasjonen 
|