Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-11, 20:08   #25
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo eller fettfattig?

Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.

synes du dette er en koselig tilbakemelding??:

Hmmm. Ønsker du en godkjenning til å fråtse i høykarbomat 2-3 dager hver mnd? Hvorfor? Hva er målet ditt igjen - jeg har glemt det - kanskje du kan minne meg på det?

Beklager altså - jeg er ikke her for å være "koselig" - jeg er her for å dele av min erfaring både personlig og utifra det jeg har erfart på forumet Post det du vil - men forvent at du får mine personlige meninger om det du poster - det er jo hele poenget med et slikt forum. At du opplever min tilbakemelding som bastant og nedlatende får du stå for selv - jeg kan ikke bestemme hvordan du opplever ting. Jeg har ingen agenda for å være verken bastant eller nedlatende - og jeg beklager at det var slik du valgte og oppfattet det jeg sa.

Jeg mener at om ditt mål er vektnedgang - bør du holde deg unna utskeielser for å unngå negative konsekvenser som jeg gir eksempel på.

Jeg forstår fremdeles ikke hva din bakgrunn for innlegget ditt egentlig er - og hva dine forventninger på tilbakemeldinger fra forumet er...

Dessuten står du helt fritt til å ignorere tilbakemeldinger du ikke anser for å være "koselig"

Du har postet mye den siste tiden - og jeg opplever at du er usikker på hvordan du skal spise for å gå ned. Dette har du fått mange tilbakemeldinger på - inkludert den jeg ga vedrørende utskeielser 2-3 ganger pr mnd Alle her står fritt til å ta til seg tilbakemeldinger de kan få nytte av - og ignorere de de mener ikke gir særlig nytte i den spesifikke situasjonen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat