|
Sv: Oktoberstarter-tråd?
Hei Refrag. Du er flink du, som greier å sette deg slike mål og jobbe jevnt og trutt mot målene dine :-)
Det gjør ikke jeg for tia Jeg sliter med å holde vekta, 2 kg opp og så må jeg jobbe meg ned igjen. Det blir på en måte to steg frem og et tilbake ser jeg. Hver gang jeg får litt medvind og ser at vekta igjen beveger seg ned, jo da er det helg, og da greier jeg ikke å holde meg på den linja jeg skal. Så, når helga er over, må jeg igjen begynne å jobbe meg nedover. Nå er jeg i tillegg sykemeldt og går hjemme og snoker i skuffer og skap hele dagen. Vel, jeg er fortsatt litt flink frem til lunsj, kanskje frem til middag også, men....hva hjelper det når jeg ikke greier å fullføre løpet.
Nå har jeg gått inn en avtale med meg selv, nå har jeg igjen 2 uker av min sykemelding, og målet er å være tilbake der jeg var for litt over 1 år siden, den dagen jeg skal på jobb. Det er ikke så mange kilo, men gud fader hvor godt dem henger seg fast. Nå var jeg 69 på vekta i går, om to dager er jeg sikkert 70,5 igjen, noe som betyr at jeg skal ned 4 kg på to uker. HAHA, jo jo. Mål må man jo ha, og det er lov å prøve seg.

|