|
Sv: Grønt pulver
Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.
Dessuten var åpningen på glasset akkurat for trang til å få en spiseskje nedi (og man skulle ta en spiseskje), så jeg syntes det ble unødvendig tungvint å få i seg.
Hehe, det er jo en stund siden du skrev dette, men nå sitter jeg med glasset ditt i hendene og det står da en ts! Den går fint nedi!
Jeg er nå på andre dagen med Pure Planets Purely Greens (inneholder pulver av: byggresssaft, havregressaft, kamutgressaft, alalfagressaft og spirulina). Jeg vet ikke om det har slått inn noe effekt ennå. Har nettopp begynt på d-vitaminhestekur, og det kjenner jeg til en viss grad på energinivået i kroppen, men ikke på tåka i hue.
MEN! I går kveld ble jeg ganske dårlig! Jeg ble tung i kroppen og fikk en skikkelig hodepine. Jeg pleier veldig sjelden å få hodepine, men denne var trykkende og tung, og til slutt måtte jeg bare legge meg (det skal vel tilføyes at jeg drakk tre glass vin, men jeg pleier aldri å bli sånn av vin til vanlig, med mindre jeg er innmari sliten og søvndeprivert, hvilket jeg ikke var i går), og i dag har jeg (sorry detaljene) hatt diaré i morgentimene. Gah!
KAN dette være en slags detox jeg opplever? Noen med lignende erfaringer? Føler meg ellers grei i dag, littegrann trykk i hodet, men det avtar.
En annen ting, ettersom pulveret ikke skal blandes med noe med sitrus i, men jeg pleier å ha noen dråper sitron i vannet mitt, hvor lenge bør jeg vente med å drikke vann med sitron i etter inntak av supergrønnsakene?
Ellers så syntes jeg ikke pulveret smakte så gæli, lukta minte meg om henna, og smaken minte meg ikke om noe, kanskje litt som fiberhusk i konsistens, men det gikk helt greit ned! 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|