Tråd: Grønt pulver
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-11, 11:35   #57
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Grønt pulver

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Dessuten var åpningen på glasset akkurat for trang til å få en spiseskje nedi (og man skulle ta en spiseskje), så jeg syntes det ble unødvendig tungvint å få i seg.

Hehe, det er jo en stund siden du skrev dette, men nå sitter jeg med glasset ditt i hendene og det står da en ts! Den går fint nedi!

Jeg er nå på andre dagen med Pure Planets Purely Greens (inneholder pulver av: byggresssaft, havregressaft, kamutgressaft, alalfagressaft og spirulina). Jeg vet ikke om det har slått inn noe effekt ennå. Har nettopp begynt på d-vitaminhestekur, og det kjenner jeg til en viss grad på energinivået i kroppen, men ikke på tåka i hue.
MEN! I går kveld ble jeg ganske dårlig! Jeg ble tung i kroppen og fikk en skikkelig hodepine. Jeg pleier veldig sjelden å få hodepine, men denne var trykkende og tung, og til slutt måtte jeg bare legge meg (det skal vel tilføyes at jeg drakk tre glass vin, men jeg pleier aldri å bli sånn av vin til vanlig, med mindre jeg er innmari sliten og søvndeprivert, hvilket jeg ikke var i går), og i dag har jeg (sorry detaljene) hatt diaré i morgentimene. Gah!
KAN dette være en slags detox jeg opplever? Noen med lignende erfaringer? Føler meg ellers grei i dag, littegrann trykk i hodet, men det avtar.

En annen ting, ettersom pulveret ikke skal blandes med noe med sitrus i, men jeg pleier å ha noen dråper sitron i vannet mitt, hvor lenge bør jeg vente med å drikke vann med sitron i etter inntak av supergrønnsakene?

Ellers så syntes jeg ikke pulveret smakte så gæli, lukta minte meg om henna, og smaken minte meg ikke om noe, kanskje litt som fiberhusk i konsistens, men det gikk helt greit ned!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat