Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-11, 21:24   #6561
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Ikke har jeg en fast frisør heller. Da blir neste spørsmål om noen kan tipse meg om en inspirert og ikke ultra-dyr frisør rimelig sentralt i Oslo!

Kan Frisør på Rignes Park har jeg begynt å gå til. Fornøyd med alle der, har hatt forskjellig nesten hver gang. Og de har ledig time på kort varsel (som i 2t før jeg MÅ klippe meg ) Men jeg har med bilde da, lettere å forklare da. 525 tror jeg at jeg betaler for klipp vask og føn.

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

+ At det er andre druesortar som blir brukt til Cava. Den funkar ikkje for alle. Svigermor meiner det er såååå mykje betre enn Champagne (fordi du får meir for pengane ), sambu får brekningsfornemmingar berre av ein slurk.

Jeg syns Prosecco er bedre enn Cava (Italia sin "champagne"), og ofte mye lavere på restsukker.