Hei alle to Hehe! Jeg skjønner godt at det er frustrerende at du er litt unna bestenoteringen din. Men du har jo tross alt gått ned etter at du kom hjem ihvertfall. Og hvis du fortsetter med å være flink og spise riktig, så vil nok resten forsvinne snart det også! Har du noe i kostholdet som kan være partystoppere? For meg har det jo som sagt virket å kutte ned på meieriprodukter. I dag var jeg i butikken for å se etter klær. Jeg så en kjole på en dukke som jeg likte og spurte hun som jobbet der hvor de hang. Hun viste meg de og fant fram en i M og mente at den var nok passe for meg. Og det var den. Var kjekt å bli vurdert til å være en M av en som kan det, har somregel brukt større størrelser. Ellers får jeg heller innrømme at forrige bestenotering kom dagen etter at jeg hadde drukket vin. Og da var sikker kroppen noe dehydrert. Det positive er at jeg ikke veier så mye mer enn det nå en uke etter. Er så kjekt å se at det går nedover igjen, det er har stort sett stått i ro siden november. Så jeg vet hvordan du har det Mammamia! Stå på, det løsner sikkert snart! Ha en strålende fredagskveld folkens!