Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-11, 19:32   #6548
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Timona, her.

Ok, vet ikke om jeg tør prøve, litt mye garvestoffer kan utløse migrene hos meg. Har funnet noen gode med lite garvesyre, men da er det til gjengjeld litt mye restsukker. Har dia 2 også, så litt elle melle liksom.
Å finne en som har veldig lite garvesyre og restsukker OG at det ikke smaker saft er ikke helt enkelt hehe

Når jeg ser på alle de vinene som jeg foretrekker, som jeg anser som ganske lette, altså av typen som fint kan drikkes alene (altså uten mat ) til fest, så har de samme mengde garvestoffer, så det er mulig det ikke er SÅ mye, altså. Men om du liker cava så har de jo ikke garve i det hele tatt. Grans Brut Momento er kjempefrisk og fin, og har bare 1,8 gr restsukker per liter.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥