Tråd: Kalorier
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-11, 14:09   #61
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Fløte, rømme og Cottage Cheese må jeg begrense, men all ost, smør, cocosa, kokosmelk, avaocado osv kan jeg lange innpå, nøtter kan jeg også spise i store mengder... Og i følge diett.no ligger jeg ikke høyere på kcalinntaket med fløte og rømme.

Tror veldig på at det er vel så mye sammensetningen av maten og at den må tilpasses hver enkelt kropp jeg...

Og hva da med tomater, paprika og som nellie sier, søtstoffer?

Det kan vel være litt om hvordan fettet spesielt i denne maten tas opp i kroppen også? Såvidt jeg husker tas ikke cocosa og kokosfett opp i kroppen på samme måte som fettet i fløten? Uff jeg føler bare jeg graver meg ned i et lite hull med "alt jeg ikke vet NOK om" her

Digger diskusjonen ihvertfall - svært spennende og interessant! Lærer masse!

Tror jeg må ta en ny utdanning og forske litt seriøst på dette *ler*

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat