Tråd: Kalorier
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-11, 13:46   #57
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

For det første vil jeg gratulere deg med å finne ut hvilket næringsintak som er optimalt for vektnedgang for deg! Samtidig er jeg enig i at næringsfordelingen OGSÅ spiller en stor rolle
Du har også rett i at noen spiser for lite og går ned først når du øker næringsinntaket. Vi er så individuelle og jeg har ihvertfall problemer med å se særlig mønster i hvordan dette fungerer. Man må vel ha veldig mye mer informasjon og kjennskap til den enkelte kropp for å finne utav det.
Kanskje et forslag til de som forsker på dette med overvekt og vektnedgang...

Takk takk Man lærer jo litt om egen kropp og hva som funker når man har holdt på en stund

Kroppene våre reagerer ikke likt, hadde vi gjort det hadde det vært såre enkelt å gå ned i vekt - og holde seg der..

Så hadde det vært artig å hørt deres teorier rundt dette med partystoppere? Der kan umulig kcal være hovedårsaken?

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat