Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-05, 08:53   #27
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av themonk

Du må huske på at det er mange andre som leser på forumet her daglig. Du, som bestemor, har veeeeldig stor innflytelse på andres oppfatninger og holdninger her inne. Du har et stort ansvar som hviler på dine skuldre.
Helt objektivt og generelt sett er ikke en "spisedag" noe problem, og det synes jeg er viktig å få fram. Selv om det kanskje ikke er riktig for Chumpsy her, så er det andre også som kan ha nytte av denne informasjonen.

Takk themonk, du behøver ikke å minne meg på ansvar. Jeg svarer ut fra kunnskap og erfaring samlet igjennom over 20 år på Atkins....(og fra erfaring samlet hos Atkons gjennom 30 års og 70000 pasienter) OG jeg svarer ut fra spørsmålsstiller sin situasjon - ikke til alle andres som måtte komme til å lese det. Det er ganske enkelt ikke mulig å få til i et kort innlegg. Jeg uttaler meg ikke kategorisk og sier at en ting er det eneste rette for alle. Jeg sier heller ikke at "det og det" skje/ikke vil skje, - jeg sier at "du kan ikke regne med". Det er en stor forskjell her !! Jeg sier heller ikke at spisedag er noe problem for alle, men at det ikke funker for alle. Jeg sier også at det kan være en ide for Chumpsy å kutte ut spisedagen for å se om det har noen virkning. Les hva jeg sier da kjære deg !!

Hoveddaken er at Chumpsy skjønner hva jeg sier - og det gjorde hun !

Nå er denne tråden avsluttet for min del....