Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-11, 12:56   #41
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor begynner man å lete etter partystoppere?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Ja, og ta litt større stykker hver gang. Jeg har spist store kyllingfilet-stykker opptil 180 g om gangen. Men jeg trenger egentlig ikke så mye og jeg vil jo ikke anbefale så mye om gangen. Noen dager har jeg følt en merkverdig sult, men sånn sult kommer og går.

Proteinkilder med mest i er: egg, fisk, alle typer kjøtt,tofu og ost.

Jeg har sjekket litt det jeg har ført inn i diett.no de siste ukene... og jeg ligger på knappe 0.5 gram pr kilo kroppsvekt (på de gode dagene...) jeg begynner å lure på om dette kan være med på å forklare hvorfor jeg er så sinnsykt slapp og har jernmangel... Uff har jeg SPIST meg dårlig jeg nå da liksom! Gulp... her må jeg dra opp ermene og begynne å jobbe litt med inntaket mitt! Spiser mer enn nok fett, men aaaaaaltfor lite protein... Nå har jeg spist en salat med skinke og ost (ca 30 gram protein), og jeg ønsker å ligge på minst 100 - helst 120 gram pr dag for å få i gang litt ting og tang her... en kyllingfilet - ja da er man oppe på knappe 60-70... herlighet så er det middag - MÅ jo bare bli biff det!!! *ler av seg selv*
NÅ skal jeg skrive ut matvaretabellen og lage en god oversikt over proteinkilder her altså!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat