Tråd: Kalorier
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-11, 11:56   #42
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Har du en sykdom? Lavt stoffskifte eller insulinressistens? Noe galt må det jo være. Normalt går man ned ved lavt kalori-inntak.

Ikke nødvendigvis - spiser man altfor lite stopper vektnedgang opp for å beskytte kroppen. Jeg spiste EN brødskive med pålegg (kanskje to av og til)4 dager i uka i flere mnd (3 måneder faktisk) pga sengeligge med smerter og mye smertestillende (sov stort sett) og gikk knapt ned noenting..(bittelitt middagsmat de 2-3 andre dagene for da kom ei venninne innom og fora meg...). jeg ble derimot svært tynn i lårene - så jeg mistet mye muskulatur.

Burde rast ned i vekt som andre jeg kjenner gjerne gjør når de er syke en uke... Men jeg gjør ikke det. Det er fint å vite at ved en sultkatastrofe her i landet vil jeg komme j... godt utav det

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat