Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-11, 01:03   #428
Fero
Medlem

Fero sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Fero er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

synes at det er litt stille her. hvor har det blitt av alle?

Jeg har ikke så mye å meddele vektmessig gitt, men jeg er fortsatt med!

Fredagen og helgen nærmer seg med stormskritt, hva skal dere finne på? Selv skal jeg i bursdagsselskap (typ, drikk deg full-selskap), så jeg vrir de små grå mens jeg bekymrer meg for hvor mye jeg kommer til å sprekke Jeg tenker å ta med meg bacongull og sukkerfri sjokolade, samt piske egen krem med kunstig søtning for et par galliano-shots! Så da håper jeg at jeg klarer å ligge unna vanlig potetgull og annen godis som helt sikkert blir satt frem!

Hvis jeg sprekker (mest sannsynlig), så blir det nok på alkoholkarber og ikke maten, det er i allefall planen! Så gjenstår det å se om jeg klarer å holde fingrene fra potetgullbollen når promillen stiger. Det har typisk vært et KJEMPEproblem tidligere, hehe.. Kanskje drister jeg meg til øl, hmmm.. Tuborg Lite er jo kjempegodt, men fortsatt for mange karber i forhold til ketosen. Jaja, jeg har en dag og en halv til på å tenke meg om!

Ok, det var kveldens tanker, natta til alle

Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
Fero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett Svar med sitat