Tråd: Kalorier
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-11, 00:14   #29
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier

Opprinnelig lagt inn av Rianna, her.

Jeg mener en bør passe litt på kalorier også, jeg har også regnet ut BMR, og fant ut jeg ligger der jeg bør ligge...på rundt 1600kcal daglig.

Men jeg spiser ikke lite fett av den grunn, det ligger også på rundt det det bør.

Ett eksempel på hva jeg kan spise en dag:

Frokost: 2 kokte egg med 1ss meierismør
Lunsj: Smoothie (fløte, egg, light saft, cc eller tyrkisk yoghurt, og bringebær)
Middag: Blanda salat med apertina feta snack + en løvbit kalkun
Kvelds: 2 kokte med 1 ss meierismør

Går du ned på et du spiser nå? Det er bemerkelsesverdig hvor forskjellig vi spiser på dette forumet Du skal ned en del i vekt - ikke sant? Da kan du nok spise en del mer enn det du gjør i dag - og jeg håper du varierer litt mer også. Noen kokte egg, flytende mat og en liten salat med litt feta og magert kalkunkjøtt er tynt på en dag altså

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat