Tråd: Jukseloff
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-11, 13:04   #217
Tiki
Seniormedlem

Tiki sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Jeg lagde med kun egg og salt,jeg. Funka fint som bare det.Det var en oppskrift helt etter min minimalistiske smak Det er så kuult å kunne spise "loff" med smør og ost som ellers ville vært det mest fetende jeg kunne inntatt, og som er så digg og ikke minst enkelt.Genial oppskrift. Jeg skal neste gang bruke 6 egg og skjære opp i seks biter. Da blir det liksom å spise ett egg hver gang.

Ja nå har jeg også prøvd denne med KUN egg og litt salt. Ellers laget som originaloppskriften. Det funker bra. En ide for folk som fjerner alt av ulumskheter i kostholdet sitt.

Ble vel litt flatere, men fungerte egentlig strålende. Jeg går så trekt ned i vekt, eller dvs. jeg går ikke ned, så nå er det bare å prøve å skrelle vekk alt av ulumskheter i kosten, sånn i hverdagen i alle fall.
Hadde en mnd. med fjerning av de fleste partystoppere, men ikke JBKJ og fiberhusk etterhvert, så nå prøver jeg det også så lenge dette funket uten.

Dette er bare utrolig genialt altså.....hadde jeg bare gått litt mere ned i vekt også så hadde jeg blitt glad.