Opprinnelig lagt inn av -Cilia-, her. Da ser det ut til at stillstanden min offisielt er over! Jeg var redd for at det skulle fortsette inn i evigheten, siden jeg ikke har veid så lite som nå siden barneskolen Min løsning (som jeg nevnte i et tidligere innlegg): Kutte fløte, ost og andre meieriprodukter (minus 2ss cottage cheese, viktig ingrediens i frokosten min). Jeg har spist like mye/lite kunstig søtning som før, for å utelukke at det var det som var problemet. Så nå skal jeg oppdatere tickeren min for første gang på leeenge, -600g Har egentlig gått ned 1.6kg de siste fire dagene, men gikk opp en kg forrige måned, så det blir 600g ned netto Hurra! Da er det håp for alle
Opprinnelig lagt inn av -Cilia-, her.
Da ser det ut til at stillstanden min offisielt er over! Jeg var redd for at det skulle fortsette inn i evigheten, siden jeg ikke har veid så lite som nå siden barneskolen Min løsning (som jeg nevnte i et tidligere innlegg): Kutte fløte, ost og andre meieriprodukter (minus 2ss cottage cheese, viktig ingrediens i frokosten min). Jeg har spist like mye/lite kunstig søtning som før, for å utelukke at det var det som var problemet. Så nå skal jeg oppdatere tickeren min for første gang på leeenge, -600g Har egentlig gått ned 1.6kg de siste fire dagene, men gikk opp en kg forrige måned, så det blir 600g ned netto Hurra! Da er det håp for alle
kuttet du ut smør oxo da?