Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-11, 23:14   #6497
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Santa Maria sin er vel den beste ja. Lite tips; dersom man trenger kokosmelken flytende er light-versjonen best - den lyseblå boksen. Mindre fett, ja, men fortsatt 0.5-1g karbo per 100g. Den lilla har en tendens til å splitte seg og kokosmassen blir fast. Det er greit i varm mat når hele boksen skal i, men om man gjør som meg og bruker kokosmelk på frokostblanding og slikt, er det greit at den holder deg flytende.

Tips!
Santa Maria full-fett-typen kan enkelt bli flytende ved å piske fett-delen og væsken lett sammen.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF