|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Elinemor, her.
Hei alle sammen,
Vet ikke hva som er vanlig praksis her på forumet, men tenkte jeg skulle presentere meg litt siden jeg regner med å være en del her inne framover. Og så har jeg lest masse om dere, så jeg føler at det skulle bare mangle!
Jeg er 38 år og bor i Oslo. Vektmålet mitt er ned 31 kilo, og jeg er nå inne i tredje uka av fase 1. Det går stort sett greit, mest kjedelig er det i sosiale sammenhenger. Hadde mistet sju kilo da jeg veide meg forleden, men stoler ikke helt på det ... Virker mye? Selv om jeg er ganske flink til å drikke vann.
Jeg har PCOS, uten at det forklarer hele mitt vektproblem. Men jeg har virkelig tro på at dette er et opplegg som passer min "kjemi".
Vel, da er jeg i gang.
Forresten, jeg er så teknisk inkompetent at jeg ikke klarer å legge inn den vektskalaen fra tickerfactory som signatur - noen som kan gi litt elementær opplæring ?
Hei og velkommen i gjengen Elinemor 
Flott resultat etter 3 uker, og ja - du kan stole på tallet!
Flere her som har hatt 8-10 kg reduksjon i fase 1.
Er selv i fase 1 for tiden, men siden jeg har holdt på en stund vil jeg ikke se slike tall - men kan jo alltids håpe 
Ja - fase 1 er en utfordring sosialt, men dette er jo en kort periode - og fase 2 gjør livet myyye enklere.
PCOS har jeg også, og har fått metformin - det hjelper en del og gjør at jeg faktisk går ned i vekt.
EDIT:
Fant en bedre beskrivelse i denne linken: Tickerfactory
Lykke til videre 

|